• Opening Hours

    Luni - Vineri - 7:00 - 22:30

    Sambata - 8:00 - 18:00

  • 0721.535.636
  • Contact

    Let's Keep In Touch!X

    ADDRESS

    LEAVE A COMMENT

    Sending your message. Please wait...

    Thanks for sending your message! We'll get back to you shortly.

    There was a problem sending your message. Please try again.

    Please complete all the fields in the form before sending.

OUR CLASSES

STEP AEROBIC – mișcare, ritm și arderea caloriilor

“Exercițiile efectuate cu ajutorul step-ului acționează în special asupra mușchilor coapselor, a gambelor si a fesierilor.”

STEP AEROBIC

Step aerobic sau Step&Tone asa cum o denumim noi – este un tip de exercițiu, derivat din clasicul aerobic. Diferența între cele două tipuri de aerobic este utilizarea step-ului. Stepul este platforma de formă dreptunghiulară, care poate fi utilizată la diferite înâlțimi, în funcție de obiectivele pe care vrei sa le atingi.

De aici și denumirea  de step aerobic.

 

Ședința durează în jur de 50 min, intensitatea mișcărilor fiind stabilită de instructor, în funcție de disponibilitatea la efort a participanților.

Muzica, mișcare și arderea caloriilor, fac din step un exercițiu antrenant, relaxant îmbinat cu elemente de coregrafie.

 

Beneficiile obținute în urma acestui tip de mișcare sunt: menținerea sau dezvoltarea capacității de efort, îmbunătățirea funcțiilor cardio-vasculare și respiratorii, arderea caloriilor, îmbunătățirea capacității de coordonare, relaxarea mentală și eliminarea stresului.

 

SCURT ISTORIC

Step aerobic a apărut în anul 1989 când gimnasta Gin Miller a avut nevoie de un exercițiu pentru recuperarea genunchiului accidentat.

 

Ea a trebuit să facă mișcări repetate de urcat și coborăt pe o cutie de lapte, pentru a-și întări din nou ligamentele. Pentru ca recuperarea să nu fie „boring” ea a hotărât să facă aceste mișcări pe‪ muzică. (Wikipedia)

Exercițiile efectuate cu ajutorul step-ului acționează în special asupra mușchilor coapselor, a gambelor si a fesierilor.

Citește și AEROBIC CLASIC – mișcare pentru sănătatea ta

În acest tip de mișcare nu este neglijat nici abdomenul. Există exerciții pe saltea, unde se lucrează pentru o talie subțire și mușchi abdominali tonifiați.

Fiecare ședință începe cu mișcări de încălzire a musculaturii și de pregătire a organismului pentru efort. După cele de 10 minute de încălzire, urmează ora propriuzisă a exercițiului. Intensitatea crește treptat și este controlată de instructorul Fitness Zone. Nu lipsește buna dispoziție iar în final relaxarea binevenită la sauna sălii.

 

La Fitness Zone, Andreea Stafie organizează clasa de Step Aerobic (Step&Tone) pe care știe cu siguranță să o facă atractivă.

 

Copyright© 2015 - 2018 Fitness Zone. Întregul conținut al site-ului este proprietatea Fitness Zone, iar orice utilizare în scop personal sau comercial fără aprobarea noastră prealabilă este interzisă