• Opening Hours

    Luni - Vineri - 7:00 - 22:30

    Sambata - 8:00 - 18:00

  • 0721.535.636
  • Contact

    Let's Keep In Touch!X

    ADDRESS

    LEAVE A COMMENT

    Sending your message. Please wait...

    Thanks for sending your message! We'll get back to you shortly.

    There was a problem sending your message. Please try again.

    Please complete all the fields in the form before sending.

OUR CLASSES

STEP AEROBIC

“Exercițiile efectuate cu ajutorul step-ului acționează în special asupra mușchilor coapselor, a gambelor si a fesierilor.”

STEP AEROBIC

Step aerobic sau Step&Tone asa cum o denumim noi – este un tip de exercitiu derivat din clasicul aerobic. Diferenta intre cele doua tipuri de aerobic este utilizarea step-ului. Stepul este platforma de forma dreptunghiulara, care poate fi utilizata la diferite inaltimi in functie de obiectivele pe care vrei sa le atingi.

De aici și denumirea  de step aerobic.

Sedinta dureaza in jur de 50 min, intensitatea miscarilor fiind stabilita de instructor, in functie de disponibilitatea la efort a participantilor.

Muzica, miscare si arderea caloriilor, fac din step un exercitiu antrenant, relaxant imbinat cu elemente de coregrafie.

Beneficiile obtinute in urma acestui tip de miscare sunt: mentinerea sau dezvoltarea capacitatii de efort, imbunatatirea functiilor cardio-vasculare si respiratorii, arderea caloriilor, imbunatatirea capacitatii de coordonare, relaxarea mentala si eliminarea stresului.

SCURT ISTORIC

Step aerobic a aparut in anul 1989 cand gimnasta Gin Miller a avut nevoie de un exercitiu pentru recuperarea genunchiului accidentat.

Ea a trebuit sa faca miscari repetate de urcat si coborat pe o cutie de lapte, pentru a-si intari din nou ligamentele. Pentru ca recuperarea sa nu fie „boring” ea a hotarat sa faca aceste miscari pe‪ muzica. (Wikipedia)

Exercitiile efectuate cu ajutorul step-ului actioneaza in special asupra muschilor coapselor, a gambelor si a fesierilor.

Citeste și AEROBIC CLASIC – miscare pentru sanatatea ta

In acest tip de miscare nu este neglijat nici abdomenul. Exista exercitii pe saltea, unde se lucreaza pentru o talie subtire si muschi abdominali tonifiati.

Fiecare sedinta incepe cu miscari de incalzire a musculaturii si de pregătire a organismului pentru efort. Dupa cele 10 minute de incalzire, urmeaza ora propriuzisa a exercitiului. Intensitatea creste treptat si este controlata de instructorul Fitness Zone. Nu lipseste buna dispozitie iar in final relaxarea binevenita la sauna salii.

La Fitness Zone, Andreea Stafie organizeaza clasa de Step Aerobic (Step&Tone) pe care stie cu siguranta sa o faca atractiva.

 

Copyright© 2015 - 2019 Fitness Zone. Întregul conținut al site-ului este proprietatea Fitness Zone, iar orice utilizare în scop personal sau comercial fără aprobarea noastră prealabilă este interzisă