• Opening Hours

    Luni - Vineri - 7:00 - 22:30

    Sambata - 8:00 - 18:00

  • 0721.535.636
  • Contact

    Let's Keep In Touch!X

    ADDRESS

    LEAVE A COMMENT

    Sending your message. Please wait...

    Thanks for sending your message! We'll get back to you shortly.

    There was a problem sending your message. Please try again.

    Please complete all the fields in the form before sending.

OUR CLASSES

PILATES – mișcare pentru echilibrul corpului

"Trebuie sa te concentrezi pe executia lenta a fiecarei miscari si asupra intregului corp in timpul exercitiilor."

PILATES

Pilates, exercitii simple, usoare si relaxante pentru‪ remodelarea corpului. Antrenamentul contine exercitii ce pot fi adaptate nevoilor fiecarui participant. Exercitiile folosite ajuta la obtinerea unui spate intarit si o coloana vertebrala stabila. Tonifiaza muschii si te ajuta sa ai un abdomen plat si lucrat in profunzime.

 

CLASELE DE PILATES

Nu exista exercitii dificile. Important este sa te hotaresti sa incepi antrenamentul propriu-zis.

 

Apoi, foarte important este sa mergi regulat la sala pentru a executa acest tip de exercitii. Antrenamentul constant iti va aduce rezultatul mult dorit. Unul dintre principiile de baza ale metodei este precizia. Daca lucrati concentrat si executati fiecare miscare cu seriozitate, veti obtine beneficiul maxim.

Principalul scop al exercitiilor este marirea rezistentei fizice si mentale, tonifierea musculaturii si imbunatatirea flexibilitatii (accentul fiind pus pe abdominali, spate si fesieri) si coordonarea permanenta a miscarii cu respiratia.

 

RECOMANDARILE INSTRUCTORILOR NOSTRI

Alimentatia trebuie sa fie una usoara si servita cu cel putin o jumatate de ora inainte de inceperea clasei.

Hidratarea joaca un rol important, fiind recomandata atat in timpul clasei, cat si dupa incheierea acesteia.

 

SCURT ISTORIC

Metoda a fost inventata de Joseph Pilates acum mai bine de un secol. La origine a fost o metoda medicala, iar acum este o forma de ‪‎fitness‬ folosita si de antrenorii Fitness Zone pentru – Un stil de viata sanatos!

Joseph Pilates a extins metoda cu o varietate de echipamente. Fiecare aparat folosit a fost conceput pentru a ajuta la accelerarea procesului de intindere, consolidare si echilibrul corpului.

In anul 1980, doi studenti – Philip Friedman si Gail Eisen au scris despre sase principii de baza:

  • Concentrarea
  • Controlul miscarilor
  • Centrarea (centrul de forta)
  • Fluenta
  • Precizia miscarilor
  • Respiratia

Sistemul este bazat pe coordonarea corp-minte, avand o valenta psihofilosofica complementara metodelor de antrenament traditionale din culturism, fitness si aerobic. Exercitii nu te obosesc, ci chiar sunt recunoscute pentru proprietatile lor energizante si revigorante. In mod normal, antrenamentele Pilates sunt efectuate in prezenta unui instructor personal si pot fi ajustate nevoilor fiecarui participant.

 

La Fitness Zone, clasele de Pilates sunt organizate de Mihaela Mutu. Sensibilitate, calitate, armonie.

Copyright© 2015 - 2018 Fitness Zone. Întregul conținut al site-ului este proprietatea Fitness Zone, iar orice utilizare în scop personal sau comercial fără aprobarea noastră prealabilă este interzisă